Kitchenline AS
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Forsendelse og retur

Levering
Kunde/mottaker skal kontrollere produktet ved ankomst, både for synlige skader på kartong, og for eventuelle skader på produktet. Eventuelle skader skal noteres på fraktseddel og kvitteres av begge parter. Eventuelle skader skal også meldes Kitchenline AS innen 7 dager etter mottak. Ved mangel på kvittert fraktseddel eller ikke overholdelse av tidsfrister bortfaller reklamasjonsretten for transportskade. Kunde/mottaker er selv ansvarlig for all tilkopling av produktet når det er påkrevet. Ved reklamasjoner skal Kitchenline serviceskjema fylles ut, signeres, og kopi av kvittering for kjøp vedlegges.

Retur/Angrerett
Hvis du mot formodning ikke skulle være fornøyd med produktet eller angrer kjøpet, har du 14 dagers returrett/angrefrist. Ved retur skal varen sendes i originalemballasje i samme stand som da du mottok varen. Sammen med varen legges angrerettsskjema og kopi av pakkseddel. Produktet sendes i retur for senders regning og risiko. Ved ankomst Kitchenline blir varen kontrollert for feil, mangler og eventuelle skader. Skader og mangler blir utbedret for kjøpers regning og blir fratrukket returbeløpet. Returbeløpet blir deretter tilbakebetalt til kjøper. Varer som er fremstilt etter forbrukerens spesifikasjoner, eller som har fått et tydelig personlig preg, omfattes ikke av angrerett. Se for øvrig Angrefristloven.

Trykk ENTER for å søke