Kitchenline AS
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Salgs- og leveringsbetingelser

Salgsbetingelser
Betingelsene gjelder for salg til forbruker, og kun salg innen Norges grenser fastland.

Betalingsbetingelser/ordrebekreftelse
Alle priser er oppgitt inkl. mva. Etter at bestillingen er registrert, vil du motta en e-mail fra oss med ordrebekreftelse. Les nøye igjennom ordrebekreftelsen. Avvik fra bestilling må meldes Kitchenline innen 24 timer fra mottatt ordrebekreftelse.

Levering
Fraktsatser fremkommer i kasse. Frakt er levert på dør (uten innbæring). Gjelder ikke hus/hytter med manglende adkomst/kjørevei.
Kunde/mottaker skal kontrollere produktet ved ankomst, både for synlige skader på kartong og for eventuelle skader på produktet. Eventuelle skader skal noteres på fraktseddel og kvitteres av begge parter. Eventuelle skader skal også meldes Kitchenline AS innen 7 dager etter mottak. Ved mangel på kvittert fraktseddel eller ikke overholdelse av tidsfrister bortfaller reklamasjonsretten for transportskade. Kunde/mottaker er selv ansvarlig for all tilkopling av produktet når det er påkrevet. 

Retur/Angrerett
Hvis du mot formodning ikke skulle være fornøyd med produktet eller angrer kjøpet, har du 14 dagers returrett/angrefrist. Ved retur skal varen sendes i originalemballasje i samme stand som da du mottok varen. Sammen med varen legges angrerettsskjema og kopi av pakkseddel. Produktet sendes i retur for senders regning og risiko. Ved ankomst Kitchenline blir varen kontrollert for feil, mangler og eventuelle skader. Skader og mangler blir utbedret for kjøpers regning og blir fratrukket returbeløpet. Returbeløpet blir deretter tilbakebetalt til kjøper. Varer som er fremstilt etter forbrukerens spesifikasjoner, eller som har fått et tydelig personlig preg, omfattes ikke av angrerett. Se for øvrig Angrefristloven.

Reklamasjon
Kunden kan reklamere på varer i.h.t. Kjøpsloven. Dersom mottatt vare har feil eller mangler, kan kjøper gjøre gjeldende en rekke mangelsbeføyelser (eks. å holde kjøpesummen tilbake, retting omlevering, prisavslag heving og erstatning) etter Kjøpsloven, jf. §30 flg. Dette forutsetter imidlertid at kjøper reagerer innen visse frister. I forbrukerkjøp er reklamasjonsfristen som utgangspunkt 2 år etter at kjøper mottok varen. Dersom varen eller deler av varen er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år, utvides reklamasjonsfristen til 5 år. Det må gis melding til selger innen rimelig tid etter at kjøper oppdaget eller burde oppdaget mangelen. Det stilles ingen formkrav ved reklamasjon, men av bevismessige grunner bør meldingen gis skriftlig. Det bør fremgå av meldingen (reklamasjonen) hvilke mangelsbeføyelser kjøper ønsker å gjøre gjeldende. Ved reklamasjoner skal tjenesteyter bære alle omkostninger forbundet med kjøpet, herunder utgiftene til returtransport.

Sikkerhet ved bruk av kort
Når du handler hos oss blir betalingen behandlet av Klarna, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. Med Klarna har man de samme garantier og den samme trygghet som i den fysiske verden. Det er ingen oppbevaring av kortnummer i nettbutikken. Alt foregår online med direkte autorisasjon av kjøper og selger. Betalingssidene er sikret med SSL-kryptering som betyr at alle kortdetaljer er kryptert.

Forbehold
Vi reserverer oss for eventuelle skrivefeil og prisendringer.

Trykk ENTER for å søke